Ten million shards of glass and tears but now we are awake enough to shatter what we hate, like broken mirrors reflections of an unfamiliar face


Längtar efter värmen. Det är den kallast våren på länge och Sverige har säkert haft högre temperaturer än oss vissa dagar sedan jag kom hit. Det händer inte mycket just nu men jag är ganska nöjd ändå. Jag åker hemifrån på förmiddagen, kommer hem på kvällen. Tre timmars resande och nio timmars jobb. De sista timmarna, när energin är slut och kroppen värken och humöret dalar, tänker jag på hur jag snart kan krypa ner bredvid honom i hans stora säng. Min kropp är genomfrusen när jag kommer innanför dörren och han är som en stor värmekudde.

Längtar alltid efter helg såklart och efter helgen längtar jag efter avgiftning.

Vi flyttar in till stan nästa år när jag börjar plugga. Jag längtar så ofattbart mycket. Efter att få sätta igång och studera igen, efter att få vandra runt i Melbourne igen. Längtar efter att göra någonting av mitt liv.
 
 
Det blir bra det här.
 

Åsikter

Kommentera inlägget här:

Vem?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0